Träning för Anna

Idag tränade jag för Anna Henriksson för första gången. Ska prova rida för henne 2-3 gånger nu och se hur det går!
Idag gick det i alla fall förvånandsvärt bra! till skillnad från de andra tränarna jag har ridit för (alltså Bella och Lena Malmqvist) så istället för att samla honom så red jag på i ett lite friskare tempo, men ungefär lite under normaltempo där också. Och jag fick faktiskt tag i honom väldigt bra, det enda jag behövde jobba på var att ta ner händerna och ihop med dem så gick han som en klocka. men som sagt vi är inte där än, men det går verkligen bättre och bättre för varje gång!!
Det som verkligen känns kul är att alla tränare faktiskt säger så bra grejer om honom , att han har potential att gå riktigt långt. Det enda jag känner är att jag måste kunna utnyttja det, men som sagt får inte ha för brottom.

min fina fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0