Uteritt i snön!

Idag gick jag hem från skolan lite tidigare, vid 12 och åkte ner till stallet med Erika.
bestämde mig direkt för att rida ut i det mysiga vädret. Väl nere i stallet så skulle Dessie och Emma också rida ut, så jag fick sällis också, jättemysigt! Och det vart inte värre av att Zoltar skötte sig kanon. Bästa!♥
I söndags så hoppade jag för Sara. En tjej i mitt stall fick några skutt på film, ska kolla om jag får tag på dem så jag kan lägga upp och visa lite. Kan va kul även fast det ser lite roligt ut nu, vi kör ju också bara lite hjärn-gympa för våra två bebisar. Red nämligen med en 6-årig ponny, så de passade bra, med tanke på deras kondis och mentala.. De behöver ju mycket beröm och vila.
Här är i alla fall en bild från hästryggen idag! får duga för tillfället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0