Träning för Lena Malmqvist 14/11

Idag och igår tränade jag för Lena Malmqvist med Zoltar.
Riktigt kul, och är speciellt nöjd med gårdagens ridpass. idag hade han nog lite träningsverk stackarn, och imorgon ska jag rida programridning på ÖRS. Och även om det inte kommer bli lika hårt som träningarna så känner jag mig jättedum mot underbaringen, men han får skrittas på söndag sen vila på måndag, det har han gjort sig förkänt av (även fast han hade en tappsko så jag inte hade ridit sen i söndags..)

nu börjar han bli riktigt pigg och det var mycket tryck i honom på torsdagen, men det gillades och blev riktigt bra i slutet, men idag, på grund av träningsvärken tror jag, ville han springa ifrån lite grann när jag väl kom åt honom. Får nog dra ner på kraften lite och se om det fungerar, nu när det blir kallare så blir dom ju piggare också, dom små liven.

Istället för att skriva värsta uppsatsen så visar jag en film från idag, ni ser ju att han har det lite jobbigt och så, men visst har det blivit mycket skillnad på en månad då hon var här sist? :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0