vilodag!

Den här och nästa vecka praoar jag på Enskede ridskola, och har samma tider som Erika. Så börjar klockan sju och slutar 12 på måndagar, onsdagar och fredagar. Tisdagar och torsdagar slutar jag halv 7 så idag vart det en lång dag = Zoltar fick vila, eller vi gick en sväng på bondvägen bara!

Igår så kom en tjej och provred båda hästarna, då framför allt Erika men även jag behöver hjälp på tisdagar och torsdagar med hästarna. Hon var jätteduktig och red båda hästarna riktigt bra! Så hon tar hästarna på torsdag (eftersom att erika jobbar sent och jag praoar).

Imorgon ska jag träna för Anna Henriksson igen och de närmsta veckorna ser minst sagt hektiska och fullspäckade ut för mig och Zoltar! nästa vecka kommer Lena Malmqvist igen och på lördagen ska jag rida programridning på ÖRS LC:1, och den helgen därpå kommer Anders Eriksson till Forsen för att ha tämkörningskurs, superspännande!! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0