whooops..

dags att återberätta de tre dagarna jag har gjömt/inte hunnit blogga på...

i fredags red jag ut med Li och Amanda. Jättemysigt faktiskt, red lugnt pass i skritt och trav bara. Han skötte sig och det gick bra
i lördags red jag också ut ett lugnt pass med nästan bara skritt och trav, någon galopp blev det. Red med Alice och Amanda. Klättrade mycket och gick i skogen också.
Idag så testade en tjej att hoppa Zoltar, och det gick kanon faktiskt. Han hade tydligen hoppat innan och var med på noterna. Det såg riktigt bra ut och det var framför allt roligt för mig att se honom ridas av någon annan eftersom att jag inte har sett honom ridas av någon duktig ryttare från marken någon gång så det var kul!
Imorgon kommer en annan tjej som ska prova honom också, som kanske ska hjälpa mig och min syrra med våra hästar någon dag i veckan, så får hoppas att det går bra det också! :)

fina i hagen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0